שמלות ערב צנועות

שמלות ערב צנועות יכולות להיות מרשימות, אציליות ואפילו סקסיות, כל מה שאת צריכה לעשות הוא לבחור נכון את הבד, הגזרה והצבעים הנכונים. שמלות ערב צנועות וחגיגיות מתאימות לכל אירוע, החל מאם החתן/הכלה ועד לאם חתן בר מצווה. חשוב להתאים אותה לאירוע, כמובן, אך לא פחות חשוב מכך, גם לגיל. כמו בכל שמלה אחרת, גם כאן חשוב להילה כהן להקפיד להתאים את השמלה למבנה גופך ולסגנונך. בחירת שמלת ערב לאם הכלה/חתן, דורשת התאמה מקסימלית למבנה הגוף שלך.

שמלות ערב צנועות בהתאמה אישית

התאמה, משמעה לקחת בחשבון את מבנה גופך, צבע עורך, צבע שיערך והגובה שלך. ככל שההתאמה תהיה מקסימלית כך תשיגי מראה מראה מנצח. אל תתפשרי, תבחרי רק בהתאם לטעם האישי שלך ותוודאי שהשמלה נוחה לך.

שמלות ערב לא נוחות, לא תאפשר לך לחוש חופשיה ולהתנועע בנינוחות. את מחליטה עד כמה שמלת ערב צנועה השמלה שלך תהיה, ואם את רואה שמלה שמאוד מוצאת חן בעינייך והיא חשופה או צנועה מידי עבורך, זכרי כי מעצבת מיומנת יכולה לפתור זאת, על ידי עיצוב שמלות ערב צנועות בהתאמה למידת הצניעות שאת בוחרת ועל ידי בחירת אורך השמלה, השרוולים, אטימות הבד וכד’. נסי מספר סגנונות ודגמים לפני שתחליטי מה הכי מתאים לך, אל תשללי אפשרויות מראש, מבלי למדוד.שמלות ערב צנועות ומעלפות - הילה כהן מעצבת שמלות ערב

שמלות ערב צנועות ומרשימות - הילה כהן מעצבת שמלות ערב

התאמי לעור הפנים והשיער שלך, ואל תתקבעי רק על הצבע שחור והכי חשוב – הקשיבי למעצבת המנוסה שתדע להתאים לך את הגזרה המושלמת בשבילך.

הילה כהן מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב קיים מבחר רב ומגוון של שמלות ערב צנועות במגוון סגנונות למגוון אירועים מיוחדים.

אני יותר מאשמח שנישב על קפה ונתאים עבורך שמלה ייחודית ומרשימה.

למידע נוסף ליצירת קשר עם הסטודיו של הילה כהן מעצבת שמלות כלה ועבר > לחצי כאן

 

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו